Werkwijze

Eerste contact

Ben je nieuwsgierig of en wat ik in jouw situatie voor je kan betekenen, neem dan gerust contact met me op. Je kunt me mailen (ingrid@inc-professionalorganizing), of bellen (06 – 39 47 67 67).

Intake gesprek

Ingrid Strooij_helpt je met opruimen_opruimcoach_het Gooi_ en structuur_Amersfoort

Na ons eerste contact plannen we een vrijblijvend, (gratis en oriënterend) kennismakings-gesprek. Dit gesprek duurt ongeveer een uur. We bespreken knelpunt(en), wensen en hulpvraag. We bekijken jouw werkplek, of jouw huis. Vanzelfsprekend is het heel belangrijk dat er een wederzijdse klik is.

Besluit je om samen met mij aan de slag te gaan, dan stuur ik (je desgewenst) een op maat gemaakt plan van aanpak. Dit is een offerte op met de geplande werkzaamheden, de tijd die dit in beslag zal nemen en de bijbehorende kosten.

Aan de slag

Na akkoord op het plan van aanpak/offerte en algemene voorwaarden, plannen we een startdatum. Als we aan het werk zijn, vormen jouw wensen en mogelijkheden steeds het uitgangspunt. Ik help je om makkelijker keuzes te maken, maar JIJ beslist. In sommige situaties is het ook fijn dat ik langskom, ik fungeer dan als ‘stok achter de deur’.

Evaluatie

Na afronding van ons traject neem  ik na enkele weken contact met je op. Hoe gaat het nu met je? Kun je het zelf bijhouden, of heb je eventueel nog een steuntje in de rug nodig? Waar nodig geef ik je ook advies/ tips om de puntjes weer op de i te zetten.

NBPO

Ik werk volgens de code van ethiek van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO). Dit houdt in dat ik discreet en respectvol om ga met de mensen, situaties en spullen die op mijn pad komen. Ik oordeel nooit, maar werk naar een oplossing toe. Is er een bepaalde vraag, of situatie die mijn expertise te boven gaat, dan zal ik je zo mogelijk en in overleg verwijzen.